Monika, Emil och Amos Mattsson rapporterar om livet i Jemen. Vill du ha nå oss? Brev eller paket: Mattsson, SFM, P.O. Box 295, Taiz, Jemen. Tel.nr: +9674240155 (ring helst 16-20 svensk tid) Mobil: +967733053193 (dygnet runt) Skype: (hämta ner programmet Skype www.skype.com och ring gratis. Sök efter ”Emil Mattsson”) MSN (www.msn.com) Mail: mattssonemil@hotmail.com, mattssonmonika@hotmail.com Eller gör inlägg på denna blogg. Då får ju alla del av era hälsningar ...

mars 07, 2007

Santos for president! – Monika


Jag vet att det inte är verklighet men det känns nästan så. Jag pratar så klart om Vita Huset. Emil och jag är nu på säsong sex och Santos har precis deklarerat att han ska försöka att bli demokraternas presidentkandidat.
Jag har en gammal kärlek till Jimmy Smit – kanske är det fler än jag som minns Victor Fuentes i Lagens Änglar på åttiotalet. Och visst dök han upp i någon polisserie på nittiotalet – var det NYPD Blue eller? Och nu – nu får han helt klart min röst. Jag vet att det bara är fiktion but I love it. Vote for Santos! Jag tror att han är vad USA behöver.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Monika!
Måste säga att du har god smak. Han har något visst o blir säkert en bra president.
Kram
Inger

mars 07, 2007 9:51 em

 
Anonymous Anonym said...

Vet inte vad du pratar om Monika..?Ikväll är det final i melodifestivalen och vi har Morten och Karin på besök. Vi har datorn på om ni vill Skypa.
/Magnus Brengesjö

mars 10, 2007 9:09 em

 

Skicka en kommentar

<< Home