Monika, Emil och Amos Mattsson rapporterar om livet i Jemen. Vill du ha nå oss? Brev eller paket: Mattsson, SFM, P.O. Box 295, Taiz, Jemen. Tel.nr: +9674240155 (ring helst 16-20 svensk tid) Mobil: +967733053193 (dygnet runt) Skype: (hämta ner programmet Skype www.skype.com och ring gratis. Sök efter ”Emil Mattsson”) MSN (www.msn.com) Mail: mattssonemil@hotmail.com, mattssonmonika@hotmail.com Eller gör inlägg på denna blogg. Då får ju alla del av era hälsningar ...

maj 12, 2006

Svettigt - Emil

Morgondagen kommer att bli extrasvettig imorgon. En av mina göteborgsvänner, Morten Sager, är i sitt livs form och är enligt pålitliga källor i stånd att hota mitt personliga göteborgsvarvsrekord från 1999. Mycket obehagligt! Om det ska ske borde jag väl i alla fall få vara med och fira efteråt? Göteborgsvarvet – det är hårt att inte vara hemma då. Mycket värre än att inte fira jul hemma. Lycka till alla ni som springer: Johan (för första gången i livet!), Lars W, Göran, Magnus, Robert, Tove, Fredrik, Kristian G(?) och alla er andra som vi nämner tyst eller högt vid namn. Och Morten, även om min syndiga natur önskar dig förkylningar i fullt mått imorgon, så önskar jag dig av hela mitt hjärta lycka till. Det kanske krävs att du slår mitt rekord nu så att jag någon gång kan komma under den där magiska gränsen …

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Emil! Hörde ditt långväga meddelande på svararen först igår. Härligt att höra din röst! Jag följer jemenbloggen noggrant, har läst allt. Käns som att jag hänger med bättre i er tillvaro nu än när ni bodde i stan. Kärnabloggen kanske är något att tänka på när ni återvänder.

Hur når man er mer privat? Mail? Tel? Ha en härlig vår eller vad man har i Jemen.

/Kristian

PS Nästa år skall jag under 1.24 åtminstone... DS

maj 24, 2006 1:00 em

 

Skicka en kommentar

<< Home