Monika, Emil och Amos Mattsson rapporterar om livet i Jemen. Vill du ha nå oss? Brev eller paket: Mattsson, SFM, P.O. Box 295, Taiz, Jemen. Tel.nr: +9674240155 (ring helst 16-20 svensk tid) Mobil: +967733053193 (dygnet runt) Skype: (hämta ner programmet Skype www.skype.com och ring gratis. Sök efter ”Emil Mattsson”) MSN (www.msn.com) Mail: mattssonemil@hotmail.com, mattssonmonika@hotmail.com Eller gör inlägg på denna blogg. Då får ju alla del av era hälsningar ...

maj 16, 2006

Sjuka - Emil

Mitt i maj, mitt i veckan och jag och Amos har haft feber några dagar. Amos har i kraft av sin ungdom varit lika glad för det, hoppat omkring och tokat sig. Annorlunda har det varit med mig, jag har legat helt utslagen på soffan. Längtat efter mamma, svensk avslagen Coca-Cola och senaste numret av 91:an. Men idag är jag tillbaka med full styrka.

Det är ju på nytt ett stort ståhej kring DaVinci koden. Nu pga filmen som går upp i USA om några dagar. Här är en bra artikel som jag stötte på för ett par dagar sedan: Brian McLaren on The Da Vinci Code

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

...och läs årets roligaste recension av Johan Croneman här:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1058&a=546101&previousRenderType=2

maj 19, 2006 3:38 em

 
Blogger Emil said...

Vad är det i en som njuter så ohejdat av kvalificerade sågningar? Tack för tipset, en grym artikel!

maj 19, 2006 10:08 em

 

Skicka en kommentar

<< Home