Monika, Emil och Amos Mattsson rapporterar om livet i Jemen. Vill du ha nå oss? Brev eller paket: Mattsson, SFM, P.O. Box 295, Taiz, Jemen. Tel.nr: +9674240155 (ring helst 16-20 svensk tid) Mobil: +967733053193 (dygnet runt) Skype: (hämta ner programmet Skype www.skype.com och ring gratis. Sök efter ”Emil Mattsson”) MSN (www.msn.com) Mail: mattssonemil@hotmail.com, mattssonmonika@hotmail.com Eller gör inlägg på denna blogg. Då får ju alla del av era hälsningar ...

mars 04, 2006

Jag har inte lämnat dem - Monika

Jag är på Cypern. Jag har alltså inte lämnat min man och son för evigt, men väl för tio dagar, då jag deltar i en konferens om projektlederi mm arrangerad av PMU. Igår var jag i Dubai. Jag grät när jag såg en Starbucks (för er som inte vet vad det är så är det världens kanske bästa kaffekedja). Jag tolkar det som om att jag nog är mer en i-landsmänniska än en u-landsmänniska.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej!
Gläder mig att höra att du tänker komma tillbaka till Emil o Amos.
Starbuck har jag en svag aning om att det startades av skandinaver. Att det finns gott kaffe i Seattle lär i alla fall bero på dem.
Gunnar har varit här o jobbat lite medan han väntade på att kunna hämta Astrid i Öjersjö där hon var på tjejmiddag. Han har just åkt.
Ha det bra.
Kram
Inger

mars 04, 2006 10:06 em

 

Skicka en kommentar

<< Home